loading...
فانوس
فانوس بازدید : 116 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)

محمد عابدزاده یکی از بازماندگان سقوط هواپیمایی سپاهان اعلام کرد که حفره ایجاد شده در بدنه هواپیما سبب نجات جان من و همسرم شد.

به گزارش ایسکانیوز محمد عابدزاده که هم اکنون در بیمارستان در حال درمان سوختگی است، روایتی جدید از سقوط هواپیما را عنوان کرد و گفت: چند لحظه بعد از پرواز هواپیما و افتادن یکی از بال ها در حالی که فاصله زیادی با زمین نداشتیم هواپیما منحرف شد و بعد از برخورد با دیوار بدنی حفره ای عمیق در آن ایجاد شد.

فانوس بازدید : 127 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)

به گزارش افکارنیوز،احمد مجیدی در تشریح آخرین جزئیات سانحه امروز آنتونف سپاهان‌ایر مسیر تهران-طبس که در حوالی فرودگاه مهرآباد سقوط کرد، اظهار داشت‌: فعلاً آمار کشته‌شدگان این حادثه همان ۳۹ نفر است و ۹ نفر از مسافران هم که مصدوم شدند، در بیمارستان بستری بوده و تحت درمان هستند، البته یکی دو نفر از مسافران به دلیل سوختگی شدید، به بیمارستان شهید مطهری منتقل شده‌‌اند.

* الزام مدیرعامل سپاهان و شرکت بیمه کوثر برای سرکشی به مصدومان و عیادت از آنها

مجیدی تأکید کرد: امروز مدیرعامل شرکت هواپیمایی سپاهان را مأمور کردیم که به بیمارستان‌هایی که مصدومان این حادثه در آنجا بستری شده‌اند (بیمارستان‌های پیامبران، امام خمینی (ره) و شهید مطهری) و درمانگاه ساها، سرکشی داشته باشد و از خانواده مصدومان دلجویی کند.

معاون وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: شرکت بیمه کوثر هم به عنوان بیمه‌گر این ایرلاین و هواپیما،‌ موظف شد به مصدومان حادثه سرکشی کند.

وی افزود: به شرکت هواپیمایی سپاهان و بیمه کوثر تأکید شده است که برای کفن و دفن مسافران جان باخته این سانحه با بازماندگان و خانواده‌ آنها همکاری کنند.

فانوس بازدید : 105 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)
نماینده مردم زابل و زهک در مجلس،گفت:متأسفانه پروژه عمرانی بزرگراه زابل_ زاهدان با توجه به اهمیت بسیار زیاد اجرای این پروژه درمنطقه هنوز از سوی وزارت راه و شهرسازی تکمیل نشده است.

سیدباقر حسینی درگفت‌ و گو با خبرنگارحوزه انتخابیه خبرگزاری خانه ملت،درخصوص مشکلات بخش کشاورزی شهرستان زابل و زهک در استان سیستان و بلوچستان،گفت: کشاورزان استان سیستان و بلوچستان برای سال زراعی آینده تا حدی ذخیره آب کشاورزی دارند اما متأسفانه در حال حاضر میزان تبخیر آب به علت گرمای شدید هوا بسیار بالا است.

مرگ بسیاری از پرندگان به دلیل تبخیر آب دریاچه هامون

نماینده مردم زابل و زهک در مجلس شورای اسلامی،تصریح کرد: متأسفانه مقدار آبی که به دریاچه هامون انتقال پیدا کرده بود در حال حاضر به علت گرمای شدید هوای منطقه تبخیر شده به طوری که این تبخیر و نبود آب باعث مرگ بسیاری از پرندگان و ماهی های این دریاچه شده است.

فانوس بازدید : 116 جمعه 06 تیر 1393 نظرات (0)

چکیده

عدالت و تحقق آن یکی از اهداف آرمانی مصلحان در تمام طول تاریخ بوده است، با این وجود اجماعی در مورد این مفهوم وجود ندارد و اندیشمندان به طرق مختلف سعی در تبیین و تشریح آن داشته‌اند. در عین حال تقسیم‌بندی‌های متعددی که در مورد مفهوم عدالت صورت گرفته از جمله اجتماعی، اقتصادی، حقوقی و سیاسی به معنای تفکیک کامل حوزه‌های عدالت نیست و تحقق هر یک بدون دیگری امکان‌پذیر نیست. در این پژوهشنامه بعد اجتماعی عدالت و چگونگی تحقق آن مورد توجه قرار گرفته است.

فانوس بازدید : 131 جمعه 06 تیر 1393 نظرات (0)

خانواده و زندگي اجتماعي افراد

نوجوانان و جوانان قشر عظيمي از جمعيت هر كشور خصوصاً جامعه ما را تشكيل مي‌دهند. آنان سرمايه‌هاي ارزشمند جامعه و اميدهاي درخشان مملكت تلقي مي‌شوند و عامل بسيار مهمي در رشد و توسعه اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي كشور به شمار مي‌روند و از ايشان انتظار مي‌رود كه در آينده‌اي نه چندان دور مسئوليت عظيم و سنگين اداره چرخهاي مملكت خود را عهده‌دار گردند.

آيين مقدس اسلام عنايت خاصي به نسل جوان داشته و آنان رااز جنبه‌هاي مادي، معنوي، اخلاقي، اجتماعي، رواني و تربيتي تحت مراقبت قرار داده است. اولياء‌گرامي اسلام نوجواني و جواني را در رديف بزرگترين نعمت‌هاي الهي در زندگي بشر شناخته و به انحاء مختلف به آن توجه نموده‌اند. براي نمونه پيامبر گرامي اسلام (ص) مي‌فرمايند : در قيامت هيچ بنده‌اي قدم از قدم برنمي‌دارد مگر آنكه به اين پرسشها پاسخ دهد: اول آنكه عمرش را در چه كاري سپري كرده و دوم آنكه جوانيش را در چه راهي صرف كرده است. حضرت علي (ع) مي‌فرمايند : دو چيز است كه قدر و قيمتشان شناخته نيست مگر آنكه از دست بروند، يكي جواني و ديگري تندرستي.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به چه بخشی از سایت علاقه دارید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 112
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 130
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 532
  • بازدید سال : 7,937
  • بازدید کلی : 68,697
  • کدهای اختصاصی
    خرید پروژه، مقاله و پایان نامه سایت فروش فایل filesell