loading...
فانوس
فانوس بازدید : 129 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)
 
 

مقاله ای در پایگاه اینترنتی العالم با عنوان داعش کیست و چه اهدافی دارد؟ منتشر شده که در آن به جزئیاتی درباره گروهک دولت اسلامی عراق و شام معروف به داعش اشاره شده است.


به گزاش واحد مرکزی خبر ،‌ در پایگاه اینترنتی العالم آمده است : داعش در ماه آوریل سال 2013 میلادی تشکیل شد.

داعش ابتدا این گونه معرفی شد که از ادغام بین « دولت اسلامی » وابسته به شبکه القاعده که اکتبر سال 2006 میلادی به وجود آمد و گروه تکفیری مسلح در سوریه معروف به «جبهه النصره » تشکیل شده است اما این ادغام را که ابو بکر بغدادی یکی از رهبران « دولت اسلامی عراق » اعلام کرد به سرعت از سوی جبهه النصره تکذیب شد.

پس از گذشت دو ماه از این قضیه ایمن الظواهری رهبر شبکه القاعده دستور داد این ادغام ملغی شود اما بغدادی این روند را ادامه داد تا اینکه دولت اسلامی عراق و شام ( داعش ) به یکی از گروههای تروریستی اصلی تبدیل شد که در سوریه و عراق آدمکشی و ویرانگری می کند.

داعش حروف اختصاری « دولت اسلامی عراق و شام» است اما در مناطق تحت کنترل داعش در سوریه از نام « دولت» برای داعش استفاده می شود و هرکس از کلمه داعش استفاده کند هفتاد و پنج ضربه شلاق مجازات اوست.

 

فانوس بازدید : 117 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)

محمد عابدزاده یکی از بازماندگان سقوط هواپیمایی سپاهان اعلام کرد که حفره ایجاد شده در بدنه هواپیما سبب نجات جان من و همسرم شد.

به گزارش ایسکانیوز محمد عابدزاده که هم اکنون در بیمارستان در حال درمان سوختگی است، روایتی جدید از سقوط هواپیما را عنوان کرد و گفت: چند لحظه بعد از پرواز هواپیما و افتادن یکی از بال ها در حالی که فاصله زیادی با زمین نداشتیم هواپیما منحرف شد و بعد از برخورد با دیوار بدنی حفره ای عمیق در آن ایجاد شد.

فانوس بازدید : 127 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)

به گزارش افکارنیوز،احمد مجیدی در تشریح آخرین جزئیات سانحه امروز آنتونف سپاهان‌ایر مسیر تهران-طبس که در حوالی فرودگاه مهرآباد سقوط کرد، اظهار داشت‌: فعلاً آمار کشته‌شدگان این حادثه همان ۳۹ نفر است و ۹ نفر از مسافران هم که مصدوم شدند، در بیمارستان بستری بوده و تحت درمان هستند، البته یکی دو نفر از مسافران به دلیل سوختگی شدید، به بیمارستان شهید مطهری منتقل شده‌‌اند.

* الزام مدیرعامل سپاهان و شرکت بیمه کوثر برای سرکشی به مصدومان و عیادت از آنها

مجیدی تأکید کرد: امروز مدیرعامل شرکت هواپیمایی سپاهان را مأمور کردیم که به بیمارستان‌هایی که مصدومان این حادثه در آنجا بستری شده‌اند (بیمارستان‌های پیامبران، امام خمینی (ره) و شهید مطهری) و درمانگاه ساها، سرکشی داشته باشد و از خانواده مصدومان دلجویی کند.

معاون وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: شرکت بیمه کوثر هم به عنوان بیمه‌گر این ایرلاین و هواپیما،‌ موظف شد به مصدومان حادثه سرکشی کند.

وی افزود: به شرکت هواپیمایی سپاهان و بیمه کوثر تأکید شده است که برای کفن و دفن مسافران جان باخته این سانحه با بازماندگان و خانواده‌ آنها همکاری کنند.

فانوس بازدید : 112 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از فدراسیون کشتی، رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام زیلکوفسکی لهستان روزهای 11 و 12 مرداد ماه در شهر دبروا برگزار خواهد شد که تیم منتخب کشتی آزاد برای حضور در این مسابقات بامداد پنجشنبه راهی این کشور می‌شود.

اسامی نفرات اعزامی به این رقابت ها به شرح زیر است:

65 کیلوگرم: میثم نصیری و سیداحمد محمدی

74 کیلوگرم: رضا افضلی

86 کیلوگرم: محمدجواد ابراهیمی و محمدحسین محمدیان

به گزارش فارس، پرویز هادی و کمیل قاسمی چندی پیش درخواستی را مبنی بر عدم حضور در این مسابقات داده بودند که با توجه به اسامی اعلام شده به نظر می‌رسد با این درخواست موافقت شده است و این کشتی‌گیران که قرار بود در تورنمنت زیلکوفسکی محک بخورند و به نوعی انتخابی سنگین‌وزن را برگزار کنند در این رقابت‌ها روی تشک نخواهند رفت.

 

فانوس بازدید : 95 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

اعضای تیم کشتی فرنگی باشگاه پرسپولیس که در فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر با نام این باشگاه به میدان رفته بودند برای دریافت مطالبات خود دست به شکایت زدند.

خبرگزاری فارس: فرنگی‌کاران هم علیه پرسپولیس شکایت کردند
    •  
 

 

به گزارش خبرگزاری فارس، بعد از شکایت اعضای تیم کشتی آزاد پرسپولیس از این باشگاه برای دریافت مطالباتشان و دریافت حکم توقیف اموال این باشگاه، اعضای تیم کشتی فرنگی پرسپولیس نیز، برای دریافت مطالباتشان دست به شکایت از این باشگاه زدند.

 

فانوس بازدید : 117 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

ابهاماتی در نامه ارسال شده مسئولان فدراسیون تکواندو به رئیس فدراسیون جهانی وجود دارد، اما کسی در خانه تکواندو پاسخگو نیست.

خبرگزاری فارس: قهرمان آسیا نگران چیست؟
    •  
 

 

به گزارش خبرگزاری فارس، چندی پیش کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران با توجه به وجود نگرانی‌های مسئولان فدراسیون تکواندو مبنی بر احتمال عدم مدیریت مطلوب در برگزاری رقابت‌های تکواندو بازهای آسیایی اینچئون، نامه‌ای به دکتر چو رئیس فدراسیون جهانی ارسال کرده و از وی خواست تمهیدات لازم در این زمینه بر اساس احترام بر روح المپیک و ارزش‌های حاکم در ورزش اندیشیده شود.

امروز(یک شنبه) خبری روی خروجی سایت فدراسیون تکواندو قرار گرفت که دکتر چو رئیس فدراسیون جهانی پاسخ نگرانی‌های فدراسیون ایران را داده بود. در متن نامه آمده است که در خصوص رعایت مدیریت مطلوب در برگزاری رقابت‌های تکواندو در بازی‌های آسیایی اینچئون دستورات لازم صادر شده است.

 

فانوس بازدید : 362 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

در ارتباط با تاریخچه پیدایش هنر های رزمی تا کنون تحقیقات متعددی صورت گرفته است. بعضی ها خاستگاه هنرهای رزمی را به چنین ارتباط می دهند.گروهی دیگر اعتقاد دارند که این حرکات و تکنیکهای رزمی در بخشهایی از هند باستان حدود 2500 سال پیش پایه ریزی شد و ازطریق راهبان هندی بودایی به چین برده شد و سپس از طریق چین به ژاپن کره و تایلند ودیگر کشور ها انتقال داده شد. درهر صورت تا کنون نظروعقیده مستند واحدی در ارتباط با خاستگاه هنر رزمی در دست نیست. درسالهای اخیر بعد از کشفیات باستان شناسی در حوالی شهر جیرفت استان کرمان تمدن نا شناخته ای پیداشد که تمام باور های باستان شناسان جهان را زیرورو کرد. بیرون آوردن کتیبه ها ظروف و لوازم جنگی ودیگر لوازم زندگی از زیر خاک تمدنی را اشکار کرد که تابه حال از چشم باستان شناسان پوشیده بود. قدمت این تمدن به بیتر از 7000 سال پیش بر میگردد. تا قبل از این تصور می شد که قدیمی ترین تمدن جهان در بین النهرین توسط سومری ها پایه ریزی شده است ولی اکتشافات در جیرفت این فرضیه را باطل کرد .چون تحقیقات باستانی نشان داد که تمدن جیرفت حدود 2000 سال قدیمی تر از تمدن سومری ها می باشد. با این حساب خاستگاه و گهواره تمدن بشری در ایران می باشد وایران زمین منشا فرهنگ و خط وشهر نشینی است. جناب استاد انوش راوید تاریخدان ومحقق اعتقاد دارد که هنر های رزمی از ایران بر خاسته است و ایشان بر این مهم تاکید بسیار دارد و مطالب ومستندات زیادی هم دراین زمینه ارایه داده اند. پیشنهاد می شود برای تحقیق بیشتر در این زمینه به نوشته های انوش راوید مراجعه شود. در هر حال اگر خاستگاه هنر رزمی ایران باشد یا نباشد تاثیری بر اراده ما برای ساختن یک سبک جدید رزمی ایرانی وملی نمی گزارد. چون جایگاه کنونی کشور ما در هنر های رزمی در جهان بسیار رفیع وبلند است وبه ما این اجازه و اختیار را می دهد که حرف تازه ای برای گفتن داشته باشیم و ما همین کار را خواهیم کرد.

نمونه ای از کتیبه باستانی
فانوس بازدید : 121 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)
به گزارش سایت رسمی فدراسیون، مصطفی قنبرپور – سرمربی تیم ملی نوجوانان 27 بازیکن را به اردوی تدارکاتی دعوت کرد. این اردوی تا دوازدهم مردادماه در آکادمی ملی فوتبال ادامه خواهد داشت و پس از آن تیم ملی نوجوانان روز یکشنبه دوازدهم مردادماه به ژاپن اعزام خواهند شد.
اسامی بازیکنان دعوت شده به شرح زیر است:
فرید نجات-رضا دهقانی-محمدامین بهرامی – امیرحسین صفوی – مهران درخشانی مهر و علی خدادادی از اصفهان
امیرحیسن یحیی زاده-نیما مختاری - علیرضا آقا براری از مازندران
وحید افتاری از هرمزگان
حسام سلطان پور – محمدرضا خاکی از گیلان
محمد شمسی- مهرداد پورابوالقاسم – بهزاد دودانگه –میثم ناصری  از خوزستان
علی اکبر احمدی-محمد سلطانی مهر -مهدی عبداله وند- نیما داغستانی –رضا شکاری-امیر مهدی جانملکی-محمد گروسی – باقر نیاری از تهران
امیر حسین رنگرز از قم
فرزان دانا از فارس
رضا کریمی از اردبیل
بازیکنان باید راس ساعت 14 روز چهارشنبه هشتم مرداد ماه در کمپ تیم های ملی معرفی کنند.
گفتنی است ملی صبح روز یکشنبه دوازدهم مردادماه تهران را به مقصد ژاپن ترک کرده و پس از برگزاری اردو و دو دیدار دوستانه با تیم ملی نوجوانان ژاپن و یک دیدار تدارکاتی با تیم زیر 18 سال کاشیما، بیست و یکم مردادماه به تهران باز خواهند گشت.
فانوس بازدید : 109 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)
تخلف کارت پایان خدمت بازیکنان ثابت شود مجازات سختی در انتظارشان خواهد بود
محمدزاده: تخلف از سقف بودجه یعنی تخلف از مقررات فدراسیون/ جریمه و اخراج از لیگ در انتظار باشگاه‌های متخلف

رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت:تخلف از سقف بودجه سازمان لیگ تخلف از مقررات فدراسیون فوتبال محسوب و در کمیته اخلاق رسیدگی می گردد.

خبرگزاری فارس: محمدزاده: تخلف از سقف بودجه یعنی تخلف از مقررات فدراسیون/ جریمه و اخراج از لیگ در انتظار باشگاه‌های متخلف
    •  
 

 

علی اکبر محمد زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص تخلف بعضی از باشگاه های لیگ برتری در سقف بودجه باشگاه ها گفت : تخلف از سقف بودجه سازمان لیگ تخلف از مقررات فدراسیون فوتبال محسوب و در کمیته اخلاق رسیدگی می گردد.

این مقام انضباطی فوتبال کشور افزود: برابر ماده 30 آیین نامه کمیته اخلاق هرگونه نقض قواعد و مقررات فدراسیون فوتبال تخلف محسوب گردیده و از آنجا که برابر ماده 19 آیین نامه  انضباطی به تخلفات واقع شده در داخل زمین کمیته انضباطی و به تخلفات واقع شده در خارج از زمین، کمیته اخلاق رسیدگی می‌نمایند لذا موضوع تخلف از سقف بودجه در صلاحیت کمیته اخلاق است و به محض دریافت گزارش سازمان لیگ ، بخش تحقیقات این کمیته وارد رسیدگی خواهد شد.

وی افزود: چنانچه انحراف از سقف بودجه در باشگاه های حاضر در لیگ برتر احراز گردد، به حکم بخش قضایی کمیته به تناسب میزان تخلف به مجازات قانونی محکوم خواهند شد.

 

تعداد صفحات : 12

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به چه بخشی از سایت علاقه دارید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 112
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 70
  • باردید دیروز : 130
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 70
  • بازدید ماه : 572
  • بازدید سال : 7,977
  • بازدید کلی : 68,737
  • کدهای اختصاصی
    خرید پروژه، مقاله و پایان نامه سایت فروش فایل filesell