loading...
فانوس
فانوس بازدید : 111 یکشنبه 15 تیر 1393 نظرات (0)

 فلسفه نوین


 شاخه: مذهبی   

 زبان: فارسی  نویسنده: آیت الله محمدرضا نکونام
 نوع فایل: PDF
 تعداد صفحات: 47  ناشر: انتشارات ظهور شفق
 حجم کتاب: 853 کیلوبایت
توضیحات کوتاه


تبیین اصول اندیشه‏ى فلسفى نوظهور پس از مکتب نو صدراییان که گزاره ‏هاى متفاوتى را با تکیه بر خردگرایى و شهود خردپذیر و نفى اندیشه‏ هاى خردستیز ارایه کرده است

               
alireza بازدید : 98 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

سلام 

آقای کالجی من میخواهم با داعشی ها بجنگم  باید چکار کنم؟؟؟؟

فانوس بازدید : 105 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (0)
با تأييد 17 برنامه اقتصادي آموزش و پرورش از سوي رئيس‌جمهور، اين دستگاه به طور رسمي وارد عرصه فعاليت‌هاي اقتصادي شد تا بنا به گفته وزير آموزش و پرورش، درآمدزايي منطبق با مأموريت و فرهنگ حاكم بر مدارس كليد بخورد.

 

با تأييد 17 برنامه اقتصادي آموزش و پرورش از سوي رئيس‌جمهور، اين دستگاه به طور رسمي وارد عرصه فعاليت‌هاي اقتصادي شد تا بنا به گفته وزير آموزش و پرورش، درآمدزايي منطبق با مأموريت و فرهنگ حاكم بر مدارس كليد بخورد.

در اين راستا كميته سه نفره‌اي از سوي وزير مأموريت يافته‌اند تا پيگيري‌هاي بيروني اجراي اين 17 برنامه را انجام دهند. ورود آموزش و پرورش به عرصه فعاليت‌هاي اقتصادي ظرافت فوق‌العاده‌اي مي‌طلبد. موضوع اين است كه آموزش و پرورش و به طور كلي نهادهايي كه وظيفه تعليم و تربيتي به عهده دارند، بنگاه اقتصادي نيستند.

در عين حال نمي‌توانند در فرآيند تحقق توسعه اقتصادي، يك مصرف‌كننده صرف باشند؛ در غير اين‌صورت يا از فرآيند جا مي‌مانند يا از اساس حذف مي‌شوند؛ كه هر دو اين موارد در تضاد با پويايي نقش آموزشي و تربيتي آموزش و پرورش است. به عبارتي معادلات و مناسبات اقتصادي در دنياي كنوني اجازه نمي‌دهد دستگاه‌ها به يك جزيره تبديل شوند. از سوي ديگر پيوستگي نظام اقتصادي كه منافع و ضررها را به يكديگر وابسته مي‌كند و از اجزاي جامعه يك دستگاه به هم پيوسته مي‌سازد، فعاليت اقتصادي را به گونه‌اي تعريف مي‌كند كه براي تمام دستگاه‌ها نقشي در نظر گرفته شده باشد.
فانوس بازدید : 97 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (0)
برنامه‌ريزي‌ها براي ساماندهي اوقات فراغت 13 هزار و 500 ميليون ساعت نفر دانش‌آموز از ابتداي تيرماه به عرصه اجرا مي‌رسند.

 

برنامه‌ريزي‌ها براي ساماندهي اوقات فراغت 13 هزار و 500 ميليون ساعت نفر دانش‌آموز از ابتداي تيرماه به عرصه اجرا مي‌رسند. در اين رابطه آموزش و پرورش با فعال كردن 20 هزار پايگاه تابستانه وظايفي را كه به موجب مصوبه 160 كميسيون معين شوراي عالي انقلاب فرهنگي در اين رابطه به عهده دارد، انجام مي‌دهد. اما قطعاً اين ظرفيت توانايي پوشش جمعيت ميليوني دانش‌آموزان را ندارد.

مصوبه 160 كميسيون معين شوراي عالي انقلاب فرهنگي در سال 69، 25 دستگاه را مسئول تأمين و غني‌سازي محتواي اوقات فراغت دانش‌آموزان كرده كه آموزش و پرورش يكي از آنها است.
هر كدام از دستگاه‌ها بخشي از مجموعه غني‌سازي اوقات فراغت را بر عهده مي‌گيرند كه در مجموع بايد مديريت شود.

همه مي‌دانند كه دانش‌آموزان آينده‌سازان كشورند و اين دسته از ظرفيت‌هاي انساني جامعه نبايد به بيكاري و فراغت عادت كنند اما هيچ كس نمي‌داند چطور مي‌توان براي آنها برنامه‌ريزي كرد. 

فانوس بازدید : 112 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (0)
پسر جواني كه قاتل برادرش را به قتل رسانده بود با جلب رضايت اولياي دم از مجازات قصاص نجات پيدا كرد.

 

به گزارش خبرنگار ما، 25 مردادماه سال 1389 مأموران كلانتري 161 ابوذر از درگيري خونيني در پارك بهاران باخبر شدند. وقتي مأموران پليس به محل حادثه رسيدند، دريافتند لحظاتي قبل اين درگيري بين پسر جواني به نام تقي با دو پسر افغاني رخ داده است كه در جريان آن تقي با ضربه چاقوي يكي از مهاجمان به شدت زخمي و به بيمارستان ضيائيان منتقل شده است. پس از آنكه مأموران در بيمارستان حاضر شدند، دريافتند پسر زخمي بر اثر شدت خونريزي فوت شده است. در حالي كه تحقيقات پليسي نشان داد تقي هنگام حادثه با دختر مورد علاقه‌اش كه مهتاب نام داشت، در پارك بوده است، حادثه مرگبار ديگري به مأموران پليس گزارش شد. مأموران پس از حضور در محل حادثه دريافتند، پسر افغاني 18 ساله‌اي به نام سيف‌الله بر اثر اصابت چاقو به قتل رسيده است. در بررسي‌هاي بعدي مشخص شد، مقتول يكي از دو پسري است كه ساعت قبل تقي را به قتل رسانده بودند. همچنين تجسس‌هاي پليسي نشان داد قاتل سيف‌الله، برادر مقتول قبلي است كه احمد نام دارد. 
فانوس بازدید : 98 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (0)
سورنا ستاري با بيان اينكه اين وام‌ها تا سقف 300 ميليون تومان به صورت قرض‌الحسنه اعطا مي‌شود، گفت: اختصاص بيش از اين مبلغ نيز از طريق امكان‌سنجي صندوق نوآوري و شكوفايي قابل پرداخت خواهد بود اما اين تسهيلات ديگر قرض‌الحسنه نيست و سود آن بر اساس طرح تعريف شده متفاوت است.
 
وي با بيان اينكه وام و تسهيلات از محل صندوق نوآوري و شكوفايي به شركت‌هاي دانش بنيان تعلق مي‌گيرد، ادامه داد: بنياد ملي نخبگان نيز در قالب ارائه تسهيلات و وام از نخبگان حوزه فرهنگي حمايت مي‌كند.
 

 

معاون علمي و فناوري رئيس‌جمهور در مورد بررسي وضعيت شركت‌هاي دانش بنيان در ستاد راهبري اجراي نقشه جامع علمي كشور نيز گفت: مقرر شده گزارشي از پيشرفت قانون حمايت از شركت‌هاي دانش بنيان ظرف دو هفته آينده به اين ستاد ارسال شود. 

تعداد صفحات : 12

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به چه بخشی از سایت علاقه دارید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 112
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 170
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 614
  • بازدید ماه : 1,583
  • بازدید سال : 8,988
  • بازدید کلی : 69,748
  • کدهای اختصاصی
    خرید پروژه، مقاله و پایان نامه سایت فروش فایل filesell