loading...
فانوس
فانوس بازدید : 112 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (0)
مدیر کل امور فنی بیمه شدگان گفت: باربرانی که فاقد هر گونه پوشش بیمه‌ای هستند با ارائه معرفی نامه از شهرداری‌ها و فرمانداری‌ها می‌توانند تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار می‌گیرند.

 

سیروس نصیری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر افزود: افرادی که در این حرفه مشغول به فعالیت هستند با دریافت معرفی نامه از شهرداری‌ها، فرمانداری‌ها و تشکل‌های منفی کارگری ارائه آن به شعب بیمه،‌ می‌توانند با بهره‌مندی از کمک دولت به میزان 20درصد و پرداخت 7درصد حق بیمه تحت پوشش بیمه سازمان تامین اجتماعی قرار گیرند. 
فانوس بازدید : 112 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (0)
 
                                                                            "صائب تبریزی" شاعری درون گرا بود
علیرضا بدیع صائب تبریزی را بر خلاف سعدی،‌شاعری درون‌گرا عنوان می‌کند.

 

علیرضا بدیع،‌ شاعر در گفتگو با خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگارانگفت: از خصیصه‌های سبک هندی معمولا نازک خیالی و وارد شدن زبان عامیانه به شعر را بر می‌شمارند نقطه عطف این ویژگی‌های سبک هندی در شعر صائب است. 
فانوس بازدید : 141 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (0)
                                                             اندیشه ورزی و حکمت در شعر صائب دیده می‌شود
زبان ساده و همه فهم صائب، شعر وی را به صورت ضرب المثل در زبان و ادب فارسی درآورده است.

 

عباس براتی‌پور شاعر در گفتگو با خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران گفت: صائب تبریزی در شعر،‌ "سبک هندی" را انتخاب کرد و غزل‌های وی به سبک هندی است. او در شعر خود، بیشتر از مثل‌ها و حکمت‌ها صحبت می‌کند و شعرش از پند واندرز سرشار است.
 
وی افزود: زبان ساده و همه فهم صائب تبریزی در شعر سبب شده بسیاری از اشعار وی به صورت ضرب‌المثل در زبان و ادب فارسی درج شود مرحوم قهرمان غزلهای صائب را در شش جلد فراهم کرده است.
 
این شاعر ادامه داد: کلیات صائب تبریزی با مقدمه "امیری فیروزکوهی" منتشر شد ."امیر فیروزکوهی" در مقدمه کلیات صائب سبک هندی را تشریح می‌کند.
فانوس بازدید : 96 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (0)
 
                                                                       خانه هنرمندان ایران در شب‌های رمضان میزبان اقوام ایرانی می‌شود
ویژه‌برنامه‌های خانه هنرمندان ایران از 12 تا 16 ماه مبارک رمضان در باغ هنر خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

 

به گزارش حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، با آغاز ماه مبارک رمضان خانه هنرمندان ایران مطابق سال‌های گذشته میزبان برنامه‌های ویژه این ماه می‌شود.

ترنابازی، نقالی (نقل نمایشی)، پرده‌خوانی و منقبت‌خوانی از جمله برنامه‌هایی است که رمضان امسال در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود. 
فانوس بازدید : 111 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (0)
                                                           برپایی "مسابقه قرآنی" در ماه مبارک رمضان در شبکه 
بینندگان کردزبان شبکه سحر ماه رمضان امسال نیز همچون سال های گذشته، شب های نورانی این ماه مبارک را با برنامه "مسابقه قرآنی" سپری می کنند.

 

 به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران  به نقل از  روابط عمومی شبکه سحر؛ رضا قوامی تهیه کننده برنامه "مسابقه قرآنی" (ساباتی نور) از تهیه و پخش این برنامه در 30 قسمت 45 دقیقه ای گفت: این برنامه با محوریت تلاوت قرآن کریم و ایجاد فضای معنوی در بین مخاطبان کردزبان در ایام ماه مبارک رمضان پخش می شود و تعداد زیادی از بینندگان شبکه سحر از ایران، عراق، ترکیه و کرد زبانان سایر کشورهای جهان برای شرکت در این مسابقه تلویزیونی اعلام آمادگی کرده اند. 
فانوس بازدید : 111 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (0)
                                     همكاری انجمن سینمای جوان و انجمن دوستی سینمایی تونس

 

با امضاء توافق نامه همكاری سینمایی توسط "حبیب ایل بیگی" مدیر عامل انجمن و نماینده انجمن دوستی سینمایی تونس و ایران، قرار شد طرفین در حوزه‌هایی چون تولید، نمایش و آموزش مشاركت داشته باشند.
به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران «حبیب ایل بیگی» مدیرعامل انجمن سینمای جوان، «حجت الله ایوبی» رئیس سازمان سینمایی را در دیدار با اعضای انجمن دوستی سینمایی تونس همراهی كرد، كه در این دیدار میان انجمن سینمای جوانان ایران و انجمن دوستی سینمایی تونس و ایران، توافقاتی صورت گرفت و قرار شد فیلم های كوتاه ایرانی در این كشور آفریقایی به نمایش درآید. 
فانوس بازدید : 116 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (0)

مدینه و هفت سنگ مهمان افطار رسانه ملی

پس از اما و اگرهاي بسيار در خصوص همزماني رقابت‌هاي جام جهاني با ساعت‌هاي پخش سريال‌هاي رمضاني رسانه ملي، سرانجام آنتن پس از اذان تلويزيون به «مدينه» و «هفت سنگ» رسيد.

 

پس از اما و اگرهاي بسيار در خصوص همزماني رقابت‌هاي جام جهاني با ساعت‌هاي پخش سريال‌هاي رمضاني رسانه ملي، سرانجام آنتن پس از اذان تلويزيون به «مدينه» و «هفت سنگ» رسيد.
به گزارش «جوان»، آنتن طلايي رمضان رسانه ملي كه سال‌هاي سال به فرصتي براي جلوه‌گري و موفقيت سريال‌ها بدل شده بود، امسال به دليل همزماني ساعات پس از افطار با برگزاري مسابقات جام جهاني فوتبال، نگراني‌هاي بسياري را براي كمبود زمان پخش برانگيخته بود. ماجرا از اين قرار بود كه مديران رسانه ملي هر طور كه حساب مي‌كردند، بازي‌هاي جام جهاني از ساعت 20:30 تا 22:30 و در برخي موارد 23 به آنتن شبكه سوم سيما مي‌رفت و در نتيجه تنها زمان باقي‌مانده پس از افطار براي پخش سريال به ساعت‌هاي پس از 11 شب مي‌رسيد. 
فانوس بازدید : 120 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (0)

 هنرمندان تئاتر که برای شنیدن برنامه‌های مدیر جدید اداره کل هنرهای نمایشی حدود شش ماه انتظار کشیدند،بعد از برگزاری اولین نشست رسانه‌ای طاهری، به ارزیابی برنامه‌های او پرداختند اما جالب اینجاست که بیشتر آنها معتقد بودند طاهری در اعلام برنامه‌هایش صراحت کافی نداشته است.

 

 

 

به گزارش خبرنگار تئاتر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حسین طاهری سرانجام بعد از نزدیک به شش ماه به حضور در جمع رسانه‌ها رضایت داد و روز 7 تیر با برگزاری اولین نشست خبری‌اش، به تشریح برنامه‌های خود پرداخت. 

فانوس بازدید : 122 دوشنبه 09 تیر 1393 نظرات (0)

197230(1)

تروریسم واژه‌ای است که این روزها محور اصلی محافل رسانه‌ای و سیاسی غرب گردیده، به گونه‌ای که کمتر مقام لشکری و کشوری و یا رسانه‌ای را می‌توان یافت که از تروریسم و مقابله با آن سخن نگوید.
این مقوله به‌شدت در غرب پیگیری می‌شود و هر روز اخبار و گزارش‌های متعددی در این زمینه منتشر می‌گردد. آنچه در این میان قابل توجه است، نوع رفتارهای مقامات آمریکایی و اروپایی در قبال تحولات اخیر در حوزه تروریسم از جمله در قبال عراق است. واژگانی که می‌توان آنها را کلماتی تازه دانست که بعضاً کمتر از زبان مقامات و رسانه‌های غربی شنیده شده است.

فانوس بازدید : 98 دوشنبه 09 تیر 1393 نظرات (0)

zarif-iran-eu-agreement-ssweekly

پس از ده سال دپیلماسی، پیشرفت علمی و تاسیسات  فناوری صلح آمیز هسته و مقاومت ملت غیور ایران  با رهنمود مقام معظم رهبری سرانجام مذاکرات فشرده ایران و ۱+۵ در ژنو ۳ به توافقنامه چهار صفحه​ای ختم شد و با تاکید و رسمیت شناختن حقوق ملت ایران وارد مرحله تازه ای شد

رییس‌جمهور در نامه‌ای به مقام معظم رهبری:

موفقیت هسته‌ای حاصل عنایات حق، رهنمودهای رهبری و حمایت ملت است

پس از توافق هسته ای میان کشورما و غرب رییس‌جمهور با ارسال نامه‌ای به مقام معظم رهبری، دستاوردهای قطعی توافق اولیه ایران با گروه ۱+۵ را به محضر ایشان و ملت شریف ایران تبریک گفت و تاکید کرد که موفقیت هسته‌ای حاصل عنایات حق، رهنمودهای رهبری و حمایت ملت است.در بخشی از این نامه آورده است: فرزندان انقلابی شما توانستند گام نخست را به گونه‌ای پیش ببرند که حقوق هسته‌ای و حق غنی‌سازی ملت ایران مورد اذعان قدرت‌های جهانی قرار گیرد و راه برای گام‌های بلند بعدی در حراست از پیشرفت‌های فنی و اقتصادی کشور گشوده شود.

تعداد صفحات : 12

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به چه بخشی از سایت علاقه دارید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 112
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 492
  • بازدید ماه : 1,461
  • بازدید سال : 8,866
  • بازدید کلی : 69,626
  • کدهای اختصاصی
    خرید پروژه، مقاله و پایان نامه سایت فروش فایل filesell